W jaki sposób przygotowujemy się do wykonania projektów szkoleniowych?
Kontakt z Klientem polega na zebraniu szczegółowego wywiadu, przeprowadzenia badań i potrzeb szkoleniowych.
W zależności od złożoności projektu może być to wywiad telefoniczny, on-line lub profesjonalne badanie, kwestionariusze, superwizje. Celem tak szczegółowych analiz jest zebranie wszystkich niezbędnych danych, które przyczynią się do przygotowania i przeprowadzenia projektu szkoleń czy warsztatów dopasowanych w najwyższym stopniu do potrzeb Klienta. Przede wszystkim od samego początku określamy oczekiwany rezultat i do niego wraz z Klientem dążymy. Kładziemy bardzo duży nacisk na ewaluację szkolenia - czyli podchodzimy do projektów procesowo. Przedstawiamy Klientowi plan, w którym są zawarte etapy ewaluacji, aż do momentu osadzenia wiedzy w praktyce.
Liczy się rezultat, nie samo wykonanie warsztatu. Chcemy mieć pewność, że Nasz Klient otrzymał wiedzę która zostanie wykorzystana w jego działalności biznesowej. Na samym początku podkreślamy, że jest to proces zmiany - ewaluację traktujemy tak jak proces zarządzania zmianą. W tym towarzyszymy Klientowi na całym etapie transformacji wiedzy ludzi w biznesie.